A LOVE BIZARRE

I had a good day! Gick i skolan, kom hem och skypade med pappa och Julia, åkte hem till Kieffers syster och var barnvakt, åkte på balett, blev upphämtad av Kelli och Kieffer och stack till The Spot och käkade. Vi satt där i ca 1 timme och åkte sedan till Walmart och slösade pengar. Sedan åkte jag och Kelli runt i hennes bil och snackade bara. Jag längtar hem så mycket, men jag känner också hur sjukt svårt det kommer bli att lämna alla här. Jag har blivit så nära med vissa människor. De här sista 4 månaderna ska bli de bästa. Nästa vecka ska jag till Julia!!
-
Dagens facelook.

Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHHAHAH! Alskar sista. So elin.

2012-02-08 @ 07:01:22
URL: http://ebbainnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0