WELCOME TO AMERICA

Intressant dag.
-
Först blev det slagsmål mellan två tjejer i kafeterian. Dom skrek och höll på slå varandra tills några lärare kom och avbröt allt. Det slutade med applåder i hela matsalen.
Och jag lunchade med en kille som var lite... speciell. Han berättade högt och tydligt hur ofta han rökte på och odlar tydligen egen marijuana på sin balkong. Whatever tänkte jag, här röker alla på. Men sen berättade han att han har SKJUTIT två personer och har suttit i fängelset i 1 ½ halvt år. Haha seriöst, blev så sjukt chokad. Sen så skulle jag såklart skämta till allting och sa "Haha well I hope you're not wearing a gun right now!". Tror ni inte att han tar upp sin väska, skakar om den och säger med allvarlig röst "I have a loaded gun in my bag right now." ... hehe ja. Vissa amerikaner är sjuka, seriöst. Där satt man som en oskyldig svenne medans han berättade om allt olagligt han har gjort. Good work man, good work.
Sen när jag kom hem så insåg vi att våran hund, Molly, hade rymt hemifrån. Så då var det bara för mig och Tina att hoppa in i  hennes bil och åka runt och leta. Men tillslut hittade Tami henne i baksätet av en polisbil, hahaha.
-
DRAMATISKT DAG. Nu ska jag sova i några timmar. G'night!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0