separate ways

En lista om 2011! Bättre sent än aldrig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha oh ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
4. Dog någon som stod dig nära? Farfar gick bort.
5. Vilka länder besökte du? U to the SA.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Tror faktiskt inte det. 2011 was a good year.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 20e juni, 27e juli och 16e augusti.
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag faktiskt vågade flytta till USA helt själv. Växte som person x200.
9. Största misstaget? pass.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? hmm inte något allvarligt. Lyckades stuka handleden och knäet förra vintern, haha. Note to self: spring aldrig på is.
11. Bästa köpet? Iphone!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Säkert mat och fika, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Underbara vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Heros song, Pumped up kicks
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag nog säga, även fast det kan vara hur svårt som helst här borta.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Borde ha skaffat mig ett sommarjobb.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm, good question.
19. Favoritprogram på TV? Pretty little liars!
20. Bästa boken du läste i år? The last song
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iphoneee!
22. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig stort sett bara en iphone.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med la familia.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kunnat träffa alla fina svennar när jag ville.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Casual.
26. Vad fick dig att må bra? Vänner och familjen.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel kinnaman
28. Vem saknade du? Alla kompisar och familjen, of course.
29. De bästa nya människorna du träffade? Oh! Hela min värdfamilj så klart! Och massa härliga andra amerikaner här i Ohio och Florida - överallt. Träffat sjukt många människor som jag kommer längta efter när jag åker hem.
30. Planer för 2012? Leva mitt liv. Ha 5 (!!!) underbara månader kvar i USA, krama alla i Sverige extra mycket, renovera mitt rum, börja på Thorén, skaffa jobb och ha roligt.
-
Det hände så sjukt mycket under 2011. Sluade spela amerikansk fotboll, umgicks med underbara vänner, gick ut 9an med bästa klassen, spenderade sommarn med massa fint folk, tog mitt bagage till USA och började ett helt nytt liv. Snacka engelska hela dagarna, gå på high school och uppleva allt där, bila genom några stater, träffa stört mycket människor. Och det är precis vad jag tänker fortsätta göra 2012 - leva mitt liv.
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0