STOP ME IF YOU THINK YOU'VE HEARD THIS ONE BEFORE

-
Försöker förändra bloggen lite. Nytt material, ny design. Kommer kanske se lite knas ut ibland, men det är bara för att jag har absolut ingen aning vad jag gör.
-
I lördags gifte sig min äldsta värdsyster Tricia sig tillsammans med Ben. Är himla glad för dom båda och önskar så sjukt mycket att jag kunde vara där. I miss everyone like crazy. Dock ska jag till Stockholm imorgon med några sköna peeps och bara ha roligt! Tuvas amerikanska kompis Claire kommer hit så då får man snacka engelska igen. Och så ska vi visa henne runt i Stockholm och möjligtvis Sandviken.
-
Satt precis in min skena som jag inte använt på ett år. Smärta! Var ju så himla duktig och glömde den hemma innan jag åkte till USA. Anyways, nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till pappa.

Kommentarer
Postat av: julia henriksen

SV:ja det är ju så svårt att förklara hur man känner. Att man samtidigt bara vill iväg, men även stanna hemma.. Absolut! På Aldos? :D Jag jobbar mån-tors denna och nästa vecka sen är jag helt fri från jobb. När passar det för er? :)

2012-07-17 @ 11:10:45
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0