WE'RE JUST YOUNG

Hallå där vänner. Har varit hemma i lite mer än en vecka nu och jag börjar sakta men säkert vänja mig tillbaka. Känner dock ännu mer nu hur jag har förändrats och hur jag tänker annorlunda. Men under min vecka i Sandviken har jag hunnit träffa massa människor, hämtat upp Tuva på rese, varit på IKEA med Julia, Tuva och mamma idag, var på fest hos Mervan i lördags och bara umgåtts med skönt peeps.
-
Sen fick jag reda på igår att jag kom officielt in på Thoren! Gryyyyymmmttt. Dock går det tydligen ungefär 25 tjejer och 3 killar i klassen. Förhoppningsvist blir det lite mer killar i klassen, känner på mig att det kommer bli grym catfight annars, haha. Var som sagt på IKEA idag och inhandlade saker till rummet. Imorgon ska det målas hela dagen! Aaaah kan inte vänta tills det blir klart. Nu ska jag ta och läsa min bok i alla fall och lyssna på lite Oskar Linnros. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0