SISTA MÅNDAGEN I OHIO

Precis tittat på de tre första Harry potter filmerna tillsammans med Kelli, Tina, Ryan. Kaitlyn joinade oss i den sista filmen. Imorgon ska jag ha mitt goodbye-party hemma hos Tom med massa människor! Kommer säkert bli en gråt-fest, men vill verkligen träffa alla personer en sista gång innan mamma och Victor kommer hit. Ska sätta upp min amerikanska flagga och låta folk signera den! Sen ska den upp på min svenska vägg. Lätt.
-
Det känns verkligen som att det är dags att lämna allt här nu. Idag när vi satt och käkade så berättade Tami att hon hade tagit fram min resväska och sa att jag kunde börja lägga i saker om jag ville. Det blev helt tyst runt bordet och jag kände tårarna tränga på. Det orättvisa med att vara utbytesstudent är att så fort du har startat ett liv här borta så måste du lämna allt. Visst ska det bli otroligt skönt att komma hem, men... Jag kommer aldrig få det här året igen.
-
Här kommer lite bilder från gårdagen när vi lagade mat åt la familia. Puss!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0