CALL ME A SINNER, CALL ME A SAINT

Sup' people? Jag är slut i hela kroppen. Började track & field i måndags och kan knappt känna mina ben. Dock kom jag precis hem från yogan så det känns lite bättre nu, men de två första dagarna var jobbigast. Vi är i alla fall runt 70 personer i laget och de flesta verkar schyssta. Igår när jag sprang så ropade några personer "come on sweden! lets go!", haha. Idag spöregnade det utomhus så vi tränade i gymmet och sprang i korridoren. Vi sprintade 10 varv och körde styrka. Eftersom jag har knappt gjort någonting på ca 7 månader så känns det ganska bra i kroppen, ehe.
-
Två bilder från skolan när jag väntade på Tina.
-
Nu ska jag ta en låååång varm dusch och sedan lägga mig framför TVn. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha min skola ser inte alls sådär Amerikansk ut som jämfört med din!

2012-03-30 @ 05:08:00
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0