SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

Haft en asrolig helg! Var med några personer i Ohios huvudstad Columbus och hade det skoj. Vaknade runt klockan 10 och Kelli, Kaitlyn och jag bestämde oss för att gå runt och leta efter att ställe att käka. Efter en lång och kall promenad hittade vi Tom Hortons och satt där i nästan två timmar.
-
Kellbell, Kait och jag. 
-
Kom hem för några timmar sedan och sitter nu och kikar runt på facebook. Imorgon börjar track & field och känner redan träningsvärken komma. Hört att choachen ska vara snäll i alla fall, så det får vi hoppas på! Mitt schema i framtiden kommer nu bli ganska fullt. Track efter skolan två timmar varje dag, pianolektion på måndagar, dans på tisdagar och yoga på torsdagar. Jaja, hellre det än att inte göra någonting!
-
Nu ska jag hem till Tom's place och sova. Uppdaterar imorgon om jag överlever. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0