DEN 16 MAJ, TVÅTUSENTOLV

Hi people, sup? Jag har suttit och pluggat American goverment hela kvällen och umgåtts med min syster. Har varit så sjuuukligt trött hela dagen och råkade somna på min study hall, haha. Det märks att det börjar bli sommarlov snart. Finals är på gång och vi gör inte så mycket på lektionerna. Annars så är track season over! Nu gäller det bara att fortsätta hålla igång med träningen under sommaren.
-
I helgen är det massa graduation parties som vi ska gå på, sedan på söndag är det Tricias wedding shower. Ska bli riktigt roligt att se alla seniors ta graduation nästa onsdag, önskar nästan jag hade varit en av dom som stått där med ett diplom i handen och en sån där lustig fyrkantig hatt på huvudet. Jag och Tina är juniors och Kelli är senior, så hon tar graduation i alla fall!
-
Mina armband. Den svarta är från Kyle, den bruna från Kelli och rasta-armbandet är från Florida. Tina och Kelli har ett likadant. ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har kollat på dina bilder på Kelli och Tina och tycker dom är sjukt lik varandra... Men eftersom Kelli är senior och Tina junior så kan dom inte va tvillingar...? Sjukt förvirrande xD

2012-05-17 @ 19:12:03
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0