MAY 20TH

Sååå trött. Hela helgen har varit full med graduation parties hos olika människor. Tror jag aldrig har ätit så mycket mat i hela mitt liv, haha. Igårkväll hade vi en bonfire hemma hos Ryan med massa människor. Kom hem runt 2 på morgonen, sov några timmar och sedan var det dags för Tricias weddingshower. Hade tänkt ta massa bilder men såklart glömmer jag kameran. Det var roligt i alla fall! Vi körde massa lekar om Tricia och Ben om hur dom träffades och så, käkade ännu mer mat och Tricia öppnade massa presenter. Det suger att jag inte kommer kunna vara med på hennes bröllop som är i Juli, särskilt när jag har sett all planering under året.
-
Fina Tina och jag i fredags hemma hos Emilys party.
-
Inne på allra sista månaden i USA. Jag börjar bli lite nervös över att komma hem nu. Jag vet inte hur alla människor kommer se mig, för jag känner verkligen att jag har förändrats. Jag har lärt mig att hantera känslor, ser på saker ur en helt annan synvinkel och prioriterar saker och ting annorlunda.
-
Förra helgen var vi till ett ställe i Ohio som heter "Yellow Springs". Vi har varit där några gånger och jag är helt förälskad i stället. Musikaffärer, mysiga restuaranger och härliga människor överallt. Det är nästan som ett hippie-ställe och folk sitter och spelar gitarr på gatorna, haha.
-

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Svar: Tack så mycket!! När kommer du åka till Sverigeland igen? Hur känns det?!!?!?

2012-05-22 @ 12:32:34
URL: http://babbelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0