PROM PROM PROM

Prom förra helgen var awesome! Började med att jag och mina systrar åkte och fixade håret hos en salong och åkte sedan hem och fixade sminket. Egentligen skulle vi åka och ta massa bilder i en park som alla gör här, men det spöregnade utomhus så vi tog alla bilder inne. Jag, Kelli, Kaitlyn, Ryan och Jake drog sedan ut till en japansk restuarang och käkade och hade det asroligt. Själva promen började runt 8, men vi kom dit runt 8.45. Det höll på till klockan 12, sedan stack vi till "the afterprom" i skolan vilket är ett ställe där man kan vinna massa priser och sånt. Det var ganska lame, så vi drog därifrån till en annan fest. Tror ni inte att Kelli vinner en plasma tv TIO minuter efter att vi hade dragit? men eftersom vi inte var där fick någon annan ta den. Haha seeegt! Här kommer en bildbom:
-
-
Imorgon ska jag på en TILL prom fast på en annan skola. Ska gå med Dakota och hans vänner, ska bli roligt! Can use my dress twice, woho. Nu behöver jag min skönhetssöms. Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad fina bilder, Elin! Och din klänning var gudomligt snygg! Fan vad jag är avis på dig!!! Lyckliga du som får uppleva en äkta Amerikansk prom night!

2012-05-05 @ 20:43:19
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/
Postat av: Agnes, gravid V. 38

Svar: Oj tack så hemskt mycket Elin! Det värmer verkligen!

Jag beundrar dig något otroligt jag oxå! Att du gör detta, åker till ett helt främmande land med främmande människor och bor där ett år, otroligt starkt gjort av dig! Jag tror inte jag skulle våga faktiskt :)

Superfin var du på bilderna också!

2012-05-09 @ 10:45:27
URL: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0