LURVMÖSSOR OCH FALLSKÄRMSHOPPNING

Vet ni vad jag önskar mig i julklapp? En sån där riktigt LURVmössa från fjällräven! Var och kikade på Naturkompaniet för några veckor sedan och då hittade jag en perfekt mössa. Försökte hitta samma modell på fjällrävens hemsida, hittade inte exakt samma men något sånt här såg den ut; 
Hur mysig?! 
 
Annars så vet jag inte riktigt vad som ska stå på min önskelista. Jag brukar oftast vara ganska fantasilös och tycker det är mycket roligare att köpa julklappar till andra! I år tänker jag vara tidigt ute. Måste hitta något bra till Kelli som kommer hit om några veckor. Mormor ringde igår och frågade om vilken färg AMERIKANEN ville ha på sina sockor. Hahaha åh mormor. 
 
Just nu kikar jag på 99 saker med Erik och Mackan. Dom är inte riktigt geniala som Filip och Fredrik, men dom är underhållande och det är allt jag begär i mitt sjuka tillstånd. Alltså deras jobb är mitt drömjobb. Resa runt, möta intressanta människor och testa på nya saker. "Vad ska du göra på jobbet idag då?" "Njeaaa jag ska väl hoppa fallskärm eller nått, det gamla vanliga du vet"
 
Lättförtjänade pengar liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0