OSOCIALA SVENSKAR

Har gått och blivit lite småsjuk. Tråkigt, tråkigt. Under dagen har jag druckit te, ätit glass och tittat på alldeles för mycket TV. När man var liten var det ju ibland lite skönt att vara hemma och sjuk, nuförtiden blir jag uttråkad och rastlös på en dag och vill ut och göra någonting. 
 
Jag har blivit världens pensionär och börjat tittat på Allt för Sverige med mamma varje söndag. Jag vet inte riktigt varför, men det är mysigt på något sätt. Se alla dessa utåtriktade amerikaners syn på lilla landet lagom. Dock blir jag lite trött på alla svenskar som nästan SPRINGER ifrån kameran så fort någon vill prata med dom. Svenskar är väl kända för att vara osociala och tråkiga för en anledning antar jag. Jag menar, visst om man är blyg men att skrika "Absolutely NOT!" när någon frågar om man pratar engelska, come on people.. 
 
 Detta kanske stämmer? hahaha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0