IT FEELS LIKE YESTERDAY

I'M BACK!
Bloggen har stått still i lite mer än två månader, men nu (med lite press av Amanda, hehe) tänkte jag komma igång och skriva lite mer. Dock händer det inte så mycket här i långa landet falukorv. Började på Thoren i augusti och har träffat några sköna peeps! Skolan är väldigt slapp och det är inte så mycket arbete. Förutom matten. Matten hatar jag.
 
Annars söker jag flitigt efter ett extrajobb på helgerna. Dom där 1050 kronorna räcker inte så långt om man slösare som gillar att shoppa och att resa. Tänk hur härligt det skulle vara att kunna åka till Amsterdam under höstlovet och hälsa på min värdsyster! Dock så kommer hon hit under jullovet och firar med min familia. Hur härligt?
 
Igår bestämde jag mig för att försöka bli "nyttig". Ni vet när man får ett sånt där infall och tror att man kommer få ett sixpack på en vecka om man slutar att äta godis. Det är lite det jag inbillar mig själv. Nej men ärligt talat ska jag försöka dra ner på kolhydrater och sånt i veckan och försöka hålla mig till lördagar. Sen skulle det ju inte skada att gå ut och springa någon dag. JAG SOM VAR SÅ HIMLA VÄLTRÄNAD I VÅRAS *spänner musklerna*
  
Påtal om något annat, OM ni någonsin befinner er i staterna så måste ni köpa en kall Mocha frappuccino på Walmart. Oh, so good so good.
 
Nu tänkte jag göra te, äta en mandarin och titta på Teen mom.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0