21 December

Jag har skaffat ljusslingor i mitt rum, det är himla mysigt. Gillar att ligga i min säng när det är mörkt utomhus, ha slingorna på och titta på några avsnitt av Greys. Det är precis så jag tänker spendera min helg innan julafton.
 
 
Men hörrni, nu är det JULLOV! Kan inte tänka mig ett mer efterlängtat lov än denna. Igår var det skolavslutning, fast hade ett tal på engelska innan det. Håller på tenta av engelska 6 och har bara Writing kvar, men det tar vi efter lovet. Efter avslutningen så drog Amanda, Lisa, Tuva och jag och käkade lunch och kikade på lite julklappar. Är nästan klar med alla paket, men det blir nog en vända in till Gävle på måndag.
 
Så vad har egentligen hänt sen sist jag skrev här? Jo, resan till Storbritannien var underbar. Långa tågresor, intressanta människor, otroligt vackra platser och minnen för livet. Perfekt resa tillsammans med min madre. När jag kom hem var det bara att packa väskan igen och dra ner till Stockholm för två veckors praktik. Praktiserade på café kladdkakan i Gamla stan. Super mysigt ställe. Blev mycket diska och servera å sånt, men det är ju så restaurangbranschen är. Kan lätt tänka mig ha det som ett extra jobb, dock inget jag ser mig göra vid 30-årsålder.
 
SEN har ju jag, Lisa och Amanda planerat massa inför vår Thailandsresa i sommar. Blir en 3 veckors semester/backpacking resa tillsammans med mina tjejer i den fuktiga sommarvärmern. Är så otroligt taggad, och efter nyår blir det att boka flyg, aahh!

Nu blir det lite mer Greys, men GOD JUL KOMPISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0