FAIL

Idag hände en ganska pinsam grej på praktiken. En man kom fram till kassan och la fram två varor, ena var en kartong med whiskeyglas och den andra var också en kartong, fast mer avlångt. Jag började knappa in varorna i kassan men hittade inte sträckkoden på den andra kartongen. Letade och letade, tillslut frågade jag min handledare vad sjutton det här var för jäkla ninga-kartong, då hon började asgarva. Kunden hade köpt en whiskeyflaska på systembolaget..... och jag försökte slå in den..... på Cervera. Han ville bara att jag skulle slå ihop grejerna i samma paket.
 
Okej det lät kanske inte så jäkla pinsamt men när fem personer står och säger "håhåhåhå nämen du blev det lite fel håhåhåhåh" så ville jag helst gå hem och lägga mig under täcket. Så ja, måndagar, gotta love them. 
 
Annars då? På onsdag blir jag 18 år gammal. Skriv ner det i era kalendrar är ni snälla. Mycket viktig dag. Önskar mig en Volkswagen Beetle. Helst ljusblå. Ett par örhängen funkar också. 
 
Skoja ni behöver inte köpa någonting :-) :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0