klappar och slag

Hur fab är inte Carrie på denna bild? 
 
Helgen har varit lugn. Såg Snabba Cash 3 i torsdags (sååå bra), tog det lugnt i fredags och igår gick Tuva och jag ut för några drinkar i lilla Sandviken. Än så länge har min söndag varit ganska produktiv. Har städat, tvättat och pluggat. Ikväll ska jag nog ta en kvällspromenad med Emelie och catcha upp. 
 
Sökt massa information om att plugga i USA igen, fast denna gång på College. Är helt inne på Santa Monica eller Santa Barbara i Kalifornien. UCLA finns ju också, men då måste man betala typ 200 000 per termin, heh. Santa Monica kostar ungefär 47 000 per år. Att studera journalistik eller communication skulle vara underbart. Meeen vi får se, ska titta upp allt lite mer när det börjar närma sig anmälning. 
 
NÄSTA helg ska jag dra till Stockholm och bo hos pappa under helgen. OCH SKA SE OSKAR LINNROS PÅ GRÖNAN!! Kan inte förklara hur taggad jag är, kommer bli underbart. Sist jag såg honom var peace and love 2011, han kommer säkert vara like grym denna gång också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0