28/3 2014

HEJ!
Igår blev jag 19 år gammal. På morgonen kom mamma och Victor in i mitt rum sjungandes med deras härliga stämma och gav mig frukost på sängen. I skolan var det som vanligt och på kvällen var det finmiddag på Living Room med Lisa, Amanda och Tuva! Fick massa fina presenter och vi hade det jättemys. Så glad för alla fina människor i mitt liv.
 
Dock vaknade jag med ännu mer halsont och feber så stannade hemma och har bara legat i sängen och tittat på TV. Det finns alltid dom där typiska programmen man alltid kikar på när man är sjuk som går vid förmiddagen och lunchen. Typ Ellen Degeneres Show kopplar jag alltid ihop med förkylning. Och 7th Heaven, Seinfeld och typ Lyxfällan, haha.
 
OH WELL, tänkte bara göra en liten uppdatering. Puss!
 
Bild från förra sommaren när man var solbränd och vädret var underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0