second hand news

Hola Amigos, vad händer?

Precis repeterat massa meningar inför ett tyskaprov imorgon som jag missade förra veckan när jag var borta. London var grymt som vanligt. Emelie och jag hann se Big Ben, London Eye (fast vi åkte aldrig den), Piccadilly Circus, shoppa på Oxford Street och ta en eller två öl på en mysig pub. Vi promenerade överallt men unnade oss många kaffepauser så det gick bra. Vi bodde på ett vandrarhem som heter St Christophers Inn och bodde i en sovsal med ungefär 12 andra person från överallt i världen. Det var intressant och skulle lätt kunna bo där igen om man reser med en budget! Dock inser man hur underskattat det är med ett riktigt bra hotell. Ser fram emot Thailand då vi kommer bo på riktigt fräscha hotell. 
Selfie med Ben.

Annars så sitter jag nu framför skrivbordet och väntar på att mamma ska komma hem med sushi. California Rolls och Misosoppa, däh blir int' bätträ. Sen blir det mer plugg. Mycket inlämningar i skolan framöver, måste hinna med artiklar till skoltidningen också. 

Pöss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0